Her bebek kendine özeldir, bunu deneyerek öğreneceksiniz. Ama tavsiyem az az başlayın, doymadığını düşünürseniz az daha yapın mamayı. Mesela önce emzirin, doymadı mı dersiniz, 60 cc mama yapın, hepsini iştahla bitirirse ek olarak 30 veya 60 yaparsınız tekrar.