Kızlar memlekete geldim daha önce de annem yanımdaydı ısrarla bebeği ayakta sallıyor ben mümkün olduğu kadar alıştırmak istemiyorum. Ama resmen annemle kavga ediyoruz arkamı dönüyorum çocuğu alıyor ayaklarına alışacak biliyorum.. eskiden kucakta memede uyuyan çocuk smdi uyumuyor uyanıyor illa ayak istiyor ne yapabilirim? Daha 1 ay daha buradayım eşim görevde olduğu için dönene kadar 3 aylık olmuş olacak 3 ayından sonra ayağı Unutturabilir miyim