Bebeğim 22 günlük kafası arka tarafı çok yukarı doğru çıkık başını da geçiyor benim ne yapmam gerekiyor dyuvarlak olması için kendi kendi ne düzelir mi emzirirken çok zorlamıyorum savaşıyor Benimle enseden tutuyorum acaba yumuşak yapıları yukarı doğru ben mi kaydırdım hiç bir bilgim yok bu konularda