aybikreis Egemoms 25 ay önce sezeryan oldum bazen yırtılacakmış gibi hissettiğin oluyor, izi de tamamen geçmedi
ZyNpYigit Egemoms Allah’a şükür hiç agrim olmadi ne yanma n sizlma hmen toprlndm zten 1 gun icnde auktudm 6 gun snr 8 aylk olck oğlim
mervecoban Kızım 14 aylık hala bazen ağrı hissediyorum çok normal canım 7 kat kesilip dikildik sonuçta 😀
Egemoms mervecoban 6 gün oldu sezeryan olalı cok iyiyim hemen toparlandım ama bazen böyle olunca dedim dikişler kanıyor mu acaba haftaya kontrole gidicem eşime gösterdim kenarında sanki kan var diyor emin olamadım
mervecoban Egemoms kuzum ben 2.günü eve geçtikten sonra gece bi köşeden kanamıştı doktor normal demişti sürekli bi kanama kötü kokulu sıvı yoksa çok takma ama tabi bi kontrol ettirmekte fayda var
Princesmom Egemoms dikişiniz daha çok yeni yanma sızı olması normal, kanı bilemicem ama benimkinden de sarı akıntı gelmişti dikişin bitim yerinde 2 gün aktı hafif sonra kurudu
dontsleppyunhappy Egemoms ben 2 sene içinde 3 kere ameliyat oldum. 2si sezeryan gibi açıldı 3.sü sezaryan doğum yaptım. Ona rağmen agrı sızı gibi bi sıkıntım olmuyor. Hiç öyle soğuklarda sızlama falan da olmadı, öyle diyenlerde oluyor ama bende olmadı.