Selam güzel anneler, bir emzirme postuyla daha karşınızdayım maalesef 😏 8 günlük oldu bebeğim. Sütüm çok az olduğu için mama da veriyorum. Doktorun söylediği şu, emzir duruyorsa mama verme. Durmuyor ağlıyorsa ver. Hafif sarılığımız da vardı çok şükür meme+mamayla çok çok azalttık kalmadı gibi bişey. Ama sadece sütümle doyup doymadığını anlayamıyorum nolur tecrübeli anneler yardım edin 😔 Emziriyorum sürekli. Uyumuş olsa bile bi saat sonra uyandırıyorum ben emziriyorum ama sonra mama da veriyorum. Arada sütümü de sağıyorum 2-3 saatte bir. Hastane tipi pompa kiraladık. İki göğsümden toplamda 20 ml falan süt anca sağabiliyorum sonra onu da veriyorum. Emerken de sürekli Uyuyor uyandırıyorum zar zor. Memeyi bırakıp uyuyunca emmeye zorlamalı mıyım yoksa bırakayım uyusun mu? Öyle de doyduğundan emin olamıyorum. Doğru emzirme pozisyonunu deseniz onu da yeni öğrendik 🤦🏻♀️ Tecrübesizlik çok zormuş 🥺 Tecrübeli anneler yardımlarınızı bekliyorum 🥺