2707 Leylayunuss hcg ile ikizliğin bi alakası yok demişlerdi bana ben de öyle düşünüyordum aslında yüksekse ikiz diye de şok öyle bir şey demişti doktor
c3rence Leylayunuss 18 günlük ikiz bebeklerim var ama kan tahlili ile öğrenmemiştim hamileliğimi bu sebeple 13. Haftada ultasonda farketti doktorumuz. 😇
Sarelim Leylayunuss Ysfbuszfr ben betayı ilk öğrendiğimde 3944 tu. Sonra 1 hafta gecti 20bindi. Tek gebelik😀😀
KumsalPoyraz Ben ikiz annesiyim beta 4+3 te 1200 çıkmıştı ama bunun ikiz gebelikle alakası yok ultrasonda ikinci keseyi görmeden çoğul gebelik denilemez
Leylayunuss KumsalPoyraz benm ikinci gebeliğim şekerim yüksek çıktı ilkinde çok düşüktü bide s vitaminim eksikmiş zaten kiloda aldım d vitamini kullansam oda kilo aldırırmı
KumsalPoyraz Leylayunuss yok ben kullandım herhangi bir kilo aldırımı yapmadı iştah açar belki ama dikkat ederseniz almazsınız
Leylayunuss Haftaya Doğum doktoruma gidicem nasipse umarım herşey yolunda olur dualarını bekliyorum ikiz olmasınıda çok isterim hayırlısıyla bi kızım var inşaAllah bide oğlum olur hayırlı bi şekilde Rabbim herkese en iyisini versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻