Sinifcianne Arkadaşlar doğum yapalı 10 gün oluyor süt parası ve cocuk parası için başvuru yapmam gerekıyor mu nerden nasıl alacagım yeni dogum yapmış olanlar nasıl yaptınız bu işleri?
Prens_annesi170620 Sinifcianne biz kimliğini çıkartmaya gittiniz de kaymakamlıktan yapmıştık başvuruyu kimlik için gittiniz de onlarnsizi yönlendirmiş olması gerekiyor zaten
boncukhaniminannesi Sinifcianne canım emzirme parası hesabına yatıyor istersen e devlet rapor yaz işsizlik ödemelerine bak 200 TL . Çocuk parası ise bulunduğun ilçenin sosyal hizmetlere git form var onu doldur bir ay sonra PTT den alabilirsin 300 TL.