Deletedmom16 kız hani iyiydi mama 😂 aşkım humana kullan çünkü onlar sütü kendileri üretiyor bekletmeden araştırsan görürsün yorumlarıda çok iyidir. Ben bebelac gold kullanıyorum hanımefendi sma denedim olmadı köpürmeme konusunda tek geçerim ama sert bi mama en iyisi bebelac gold birde humana humanayı yapanlar 48 saat içinde yapıp hiç bekletmeden mamaya dönüştürüyorlar. İçeriğide temiz bebekler severek tüketiyor tadına bakarsan anlarsın diğer mamalar gibi değil anne sütüne en yakın mama humana