Sebat321 Merhaba kızlar . işten çıkarılacağım ama işkurdan maaş alabilmek için 4a dan çıkarılman gerek gibi bir şey dediler .Bilgisi olan var mı ? 4a nedir
Funfuuu Sebat321 4a farkli bir sey . Kodlae var mesela 5 nolu cikis koduyla cikarildiysan alabilirsin bunun gibi bir cogu var e devlete gir cikis belgesi yaz orda sag alt tarafta bir kod yazar. Sonra internette arastir
espalp Sebat321 4a sigortalı olduğun şekil. 4b falan da var sanırım. Sizi işten çıkarmaları gerekiyor. Çıkış yapıldığı gün işkurun sitesinden işsizlik maaşına başvuru yapabilirsiniz.
Bulutbey Sebat321 4a değil canım 4 kodu ile iş verenin işe son vermesi şeklinde çıkarılmak gerekiyor. Ben aynı gün başvuru yaptım şimdi alıyorum işsizlik maaşı