Selam arkadaşlar bebeğim 5 ay 20 günlük , sütüm tam olarak yetmediği için bazen bebeğime kaşık maması veriyorum. Formül süt asla içmiyor hepsini denedim ve çok yorucu bi süreçti benim için. Şimdi sorum şu ben hipp in kaşık mamalarını aldım organik diye. Hipp devam sütü ile kullanın diyor elimde evolvia ve humana devam sütü var onunla hazırlasam bi sorun olur mu ? İçine tatlandırması için meyve ya da pekmez koysam sorun olur mu