Deletedmom297 ![]<img src=“https://i.imgyukle.com/2020/08/02/S4icAp.jpg” alt=“20200802 133917” border=“0”> <img src=“https://i.imgyukle.com/2020/08/02/S4iORv.jpg” alt=“20200802 133905” border=“0”> Kızım bu kol yerinden ikinci ay aşısı ne olmuştu .şu anda 5 aylık kolundan böyle iltihap falan akmaya başladı iltihap mı değil mi onu da bilmiyorum ama hemşire Birkaç ay sonra böyle şişer kabuk bağlar su toplar demişti ama böyle bir şeyin akacağını söylememişti sizde olmuş muydu normal mi bayram olduğu için Arayamıyorum kimseyi de doktoru falan.
Ozlemm35 Deletedmom297 canım normal merak etme,benim kızımın da aynı oldu panik yapma hiç,o iltihabı atıyor sonra kabuk bağlıyor ve onu da atıyor, hatta duşa sokunca daha çok iltihap akmıştı sonra kurudu gitti 😊
Birgul Deletedmom297 rahat ol kuzum ayni bizimkide beyaz sivi falan akiyor doktora sordum cok normal hatta boyle olmasininisterz biz asiyi vururken demisti.ama dusta uzerini keseleme bi mudahalede bulunma yani.bi de bu sekilde olmasi asinin tuttugu anlamina geliyormus
Deletedmom297 Ozlemm35 Ay gercekten mi yesil yesil akinca bir şaşırdım. Hic iltihap dememisti cnku hemşire
Ozlemm35 Deletedmom297 Aynen canim benim aynısı oluyor çoğu bebekte,merak etme kuruyacak o sonra kabuk atıp dökülecek.👍
Deletedmom297 Ozlemm35 insallah tesekkur ederim. Bayramdan sonra kontrokumjz var gotururm yinr ama suanda bayram diye burdan baska soracak yerim yoktu
Zeynikk Deletedmom297 bi kaç gün önce duştan sonra sürekli iltahap aktı bende sağlık ocağını aradım böyle böyle dedim çok güzel aşı tutmuş gayet normal dedi ama duş aldırırken o kolunu keselemeyin dedi geçmiş olsun 🌸
Ozlemm35 Deletedmom297 Iyi yaptın ne güzel bilgi paylaştık:) sende rahatlamış oldun…bak Zeynikk doğru diyor ,ası tuttuysa o şekil de oluyor 👍 yıkarken koluna dikkat et keseleme yeterli
Deletedmom297 Zeynikk Heeee bende dün banyo yaptirmistim. O zmaan banyo yaparken oraya degdirmiyim. Tesekkur ederim