IrmakAliKerim Nnnnnn ben kullanıyorum canım hatta ikinci şişeye geçtim o olmazsa çıkamıyorum tuvalete nolucak böyle bilmiyorum
Esdoel Nnnnnn ben kullandım ama oğlum sancı dan kivrandi sadece sabah akşam icmistim ertesi günü oğlum çok kötü oldu bırakmıştım
Giraysmom20 Nnnnnn bende kullanıyorum canım ama ben haftada iki kere içiyorum yetiyor sürekli kullandığın zaman bebekte de karın ağrısı yapabilir ben sadece haftada iki kere kullanıyorum o yüzden