Bnzksrc dün gece 1de uyudu. sabah 6da uyandırıp kendim zorla emzirdim. Sonra tekrar uyudu. 11 de kalktı bidaha emdi. Yine uyudu şimdi yine emzirip uyuttum. Senin anlattığın gibiydik bizde. Emdikten sonra koynumda uyutuyordum öyle derin uykuya dalınca yatağına koyuyordum yoksa yatağında hep uyanıyordu. Ama şimdi emzirip koyuyorum yatağına kendi kendine uyuyakalıyor. Ayak altlarına masaj yap, bebeği çok sakinleştiriyor. Ben sürekli banyo yaptırıp bebek masajı yapıyorum. Mama veriyormusun bide? Gece 1 kere mama veriyorum ben enjektörle. Mama da güzel uyutuyor. 36 günlüğüz bu arada. Bende anlattığınız gibiydim şuan ağlamıyor bile hiç. Hatta sürekli gülümsemelere başladı bile bende şaşırdım bilinçli olarak gülüyor bana artık