Buse91 Kızlar 25 günlük bebeğim için kullanıyorum ama bebeğe sanki uyku yapıyor gibi geldi. Kullanan ve aynı durumu yaşayan var mı?
Asilinnnannesi Buse91 etkileri arasında uykuyu düzene sokma tarzında bişey okumuştum canım bende kullanıyorum evet uyku yapıyo
Sehrickr93 Buse91 ben kullandım çok iyi geldi bize gazını kestiği için uykularıda iyileşmişti duruma göre 5ml 3 kere veriyordum 2 aylıkken
Buse91 Asilinnnannesi çok teşekkür ederim❣️ Peki ne kadar kullanıyorsunuz içindeki şırıngayla tam doldurup veriyorum ben 5 ml ama biraz fazla gibi geldi bana🙄
Asilinnnannesi Buse91 rica ederim ❤ . bence de fazla veriyosun canım ben 3.5 veriyorum bi tatlı kaşığı dedi doktor ve benim oğlum bi buçuk aylık. Günde 3 kez veriyorum bu arada
Buse91 Sehrickr93 bende memnunum şuan için baya rahatlattı ama uzun süre uyuyunca korktum açıkçası. Teşekkür ederim😇
Ssd Buse91 Evet uyku yapıyor. Günde 6 kereye kadar kullanabiliyorsunuz. Ama ihtiyacı olmadığı zamanlar da vermenin gereği yok tabi.
Buse91 Ssd ben günde 2 kez veriyorum 1’er tatlı kaşığı olarak. Malesef bebek çok gazlı vermediğim zaman çok huzursuz oluyor😢
Buse91 Asilinnnannesi bende günde 2 kez veriyorum. 1 tatlı kaşığına denk geliyor zaten sanırım 5 ml öyle demişti doktorumuz. Çok teşekkür ederim tekrar😇🙏
Ssd Buse91 daha fazla verebilirsiniz. Ben bir ara düzenli veriyordum 4 saatte bir, sancılanmasını beklemiyordum. İlk kullanmaya başladığım zaman uyku yaptığını çok net fark ettim. Sancı olmadığı için rahat uyuyordu ya da bilemiyorum.
Prenses-annesi1 Bu şurup işe yarıyor mu ben zinco ve sab simplex kullanıyorum banamısın demiyor gazını çıkartamıyor kendi kendine işe yarıyor mu ona göre alıp kullanıcam 😣
Buse91 Prenses-annesi1 bizde sap simplex kullanıyoduk fakat hiç faydasını göremedik🙄 daha rahatız şuan açıkçası bitkisel bi şurup hem Denenebilir😇
Prenses-annesi1 Buse91 günde ne kadar kaç ml veriyorsunuz peki alıp denerim bende inşallah iyi gelir bizede