Ilk olarak ben zaten en başta babaya da alışsın diye hep ona veriyordum bebekken kokusuna alışsın diye 10 aylık oldu babasını görünce onun yanına gidyor kafasını ona yasliyor evet hoşuma gidyor ama üzülüyorum bazen bana neden yaolpmiyir dye birde Eltimin çocuğu annesine çok düşkün ve kaynanam baana bu sana öyle duslunnolmaz falan ben iyice strese bağladım kizlar ya Normel de takmayan ben kaynanam öyle dedi diye takıntı hala getirdim şimdi