Merhaba,
Öncelikle herkesin bayramini kutlarim ❣
Kullanip memnun kaldığınız Saç düzleştirici tarak/ maşa önerisi istiyorum güzel anneler.
Yazın maşa yapmak çok zor oluyor ve sürekli yıkamak, güneş,deniz derken saçlarım çok yipraniyor bakimsiz duruyor.
Öğrenelim güzelleştirelim 💃