Fatma8988 Hanımlar merhaba biz mamayı bıraktık :) Ama emzirme işinde bi türlü düzeni kuramadım🙈 Misal bi gögsümü yarım saat emiyor uyuyaklıyor ve bi saat olmadan kalkıyor. Mama içtiğinde 2 saat rahat uyurdu. iki göğsümüde sırayla mı vereyim her öğünde? Siz nasıl emziriyorsunuz 15 dakka bir göğüs 15 dakika diğeri mi? Ben ten tene temas olsun diye ne zaman isterse veriyorum 2 saat olayı yalan oldu yani bizde😬
Mom14 Fatma8988 canım 15 er dakka diyor doktorlar ama bebek kendini güvende hissettiği tek yer annesinin göğüsü benim kızım 1 saat boyunca emiyordu normalde 2 saatte bir ama sen ne zaman isterse o zaman ver ben saate hiç takılmıyodum zatem 1 saat emziriyodum uyuyodu 2 saat sonra ben uyandırıp tekrar emziriyodum
dontsleppyunhappy Fatma8988 nasıl bıraktınız mamayı, bizden az süt geliyor, hala mama devam ediyoruz. 19 günlük olduk. Memem ona yetmiyor,çok açsa mememden almıyor. Bende mamayı bırakmak istiyorum
Minakanne Fatma8988 Her istediğinde vermen daha iyi zaten gece uyandır ver gerekirse ben saat başı saat kurmuştum alarm yani
Hasanveannesi Benim oğlumda bugün tam 30 günlük oldu canım öncelikle Allah bağışlasın. Ben 1 hafta öncesine kadar tek göğsümü bırakana kadar veriyordum genelde 25-30 dakikada uyuyakalıyor. Son 1 haftadır tek göğsümün ona yetmediğini farkettim uyuyakalınca kucağımda 10 dakika bekleyip diğer göğsümü veriyorum ama 2. göğsü en fazla 10 dakika çekiyo deliksiz uyuyo sonra
Fatma8988 Hasanveannesi benimki agzını kitliyor 2. Gögsü veremiyorum. Yatagına koyuyorm yarım saat sonra aranarak yine uyanıyor😂 sağlık ocagına gidecegm salı günü sorayım bakayım ne diyecekler🤦🏼♀️
Hasanveannesi Aslında sağlık ocağında iki göğsünü aynı öğünde verme gaz yapar dediler ama mecbur kalıyorum yavrum uykuya dalamıyo yoksa
Mom14 Hasanveannesi ben hiç bi zaman öyle vermedim zaten onun midesi çok ufak bi tek göğüsümü verdim uyudu uyandı öteki memeye geçiyorum
Fatma8988 Hasanveannesi banada 15 er dakika 2 saatte bir ver dediler. Daha fazla durmasn zaten cekemiyor aktif dediler. Ama bırakmıyor ki insan kıyamıyor :/
Hasanveannesi Mom14 benim bebeğimde biraz küçük doğduğu için saatte bir hatta yarım saatte bir verceksin dedi doktorumuz bizede
Fatma8988 dontsleppyunhappy mamamız bitti:) kilo alımıda iyi diye bıraktım sağarak veriyordum sütü sağmıyorum artık kendi emiyor hem yoruluyor hem doyuyor:) hazır sütü/ mamayı kaşık biberonla veriyordum hemen icip uyuyordu. Hızlıydı tabi şimdi yavaş ama uykuları kısaldı:)
jsmn Benim bebeğim kolikti Doktor 15-20 dk geçmesin demişti genelde o kadar veriyodum arada kaçamak yaptığı da oluyodu 45dk-1 saat. Emerken uyumasına izin vermedim yanağının altını fln dürttüm yanağını okşadım.her sefer tek göğüs verdim anca boşaltıyo bide yağlı kısım sonradan geliyo bebeğin o kısmı emmesi önemli.ve evet anne sütü mama kadar tok tutmuyo daha sıklaşır istemesi.ama böyle gitmeyecek çene kasları güçlenince canavar gibi emip zaten 10 dkda halletcek tüm sütü😅
Ftrhn Fatma8988 merhaba biz de 11 günlüğüz daha çok küçüğüz sarılık olmaması için bol bol emzir dedi Doktorum çünkü bir kez atlattık o sarılığı ben de bazen saatte bir bazen iki saatte bir emziriyorum.. her iki göğsümü vermeye başladım 3 gündür biri boşaldı gibi hissettiğimde hemen diğerine geçiyorum birini yarım saat emiyor diğerine geçmeden biz gazını alıyorum o arada biraz uyanıyor malüm meme de dalmayı seviyorlar 😊 sonra diğer göğüsü veriyorum 10 dk falan sonra derin uyku
dontsleppyunhappy Fatma8988 ay anladım canım. Afiyet bal şeker olsun bebeğine. Benim sütüm sağımda bi kaç damla çıkıyor. O yüzden ben bırakamıyorum mamayı. Galiba memeyi emzik gibi kullanıyorlar, bende mememi veriyorum uyuya kalıyor emiyor, emzik gibi kullanıyor.
Hasanveannesi Fatma8988 doyuyo demekki ağzını kitlediğine göre. Benim oğlumda bazen öyle yapıyo bende çok tedirginim kilo alımı konusunda henüz 1 ay kontrolümüze gidemedik bayram dolayısıyla çok üzülüyorum kilosu gerilemişse diye düşünmekten.