Öncelikle herkese hayırlı bayramlar
dün eşimin köyünden gelirken hava aşırı sıcaktı mecburen klima açmak zorunda kaldık bugün kızımın burnu tıkalı hapşırık ve öksürük var gözleri de yaşarıyor hemen doktora gitsem mi ya da ıhlamur verip biraz bekleyeyim mi 7 aylık kızım bu zamana kadar hiç hasta olmamıştı çok üzgünüm 😞