İnanın 12 aya gelene kadar sürekli cc saymaktan bugün bukadar niye içti demekten heba ettim kendimi.ve 6aylıken bile 3saatte bir zorla 120cc veriyordm ama verene kadar 1saat geçiyordu.çok zorlandım hiç bir sıkıntısı yoktu ama çok az içiyordu ve beni bu hale doktorlar getirdi bikere bebek şukadar içmeli diye bir şey yok.bana hep misal toplam günlük 800cc ver dedi doktr taktım kafaya artık gece uykusunda süt istemediği halde verdim ne ben uyudum ne o ne eşim.ogün o cc miktarını içeremeyince sanıyodm bebek zayıflayacak hastta olacak ama şükür bikez hasta olamdı.alerji vs.her türlü etki olabilir ama inanaın ben bebeğimün acıktığı için ağladığını hiç görmedim çünkü hep başında sütle bekledim.hala üzerimde kaldı bu tramva.şimdi sütü içiyor ek gıdayı az alıyor yani mide kapasitesi bu anladm artk.buraya yazanlardan bu konuda daha tecrübeliyim galiba tavsiyem yapmayın çok pişmanım yemedi içmediye takıp kendim uyumadığım için kızımı daha çok eğlendirmediğim için biliyorm insan anlamıyo ben de anlamamıştm çünkü ama geçiyor 150cc içse de 70cc içse de büyüyorlar üzülmeyin lütfen