Anneoldumbennnn seni öyle iyi anlıyorum ki. Kızım uyudu açlıktan ölüyorum iş yapmam lazım sırf yalnız değilsin demek için oturdum yazıyorum şuan sana. Benim evlat 4 kilo doğdu. İlk ay 950 gr aldı. Geri kalan tam 3 ay boyunca sürekli 5 li kilolarda gezdik. 5200,5600,5850.. 5 rakamından nefret etmiştim. Kafayı yiyodum artık. Alerji problemimiz vardı çok sıkı diyetteydim ona rağmen çözemiyodum işi. Çareyi ek gıdaya erken başlamakta buldum ama yemesi lazım, yemek yemekten keyif alması lazım. Ne yapmam gerek? Blw.. Bi kaşık ona Bi kaşık kendi elimde, elleriyle döke saça.. Şuan 8 aylık hala pisleniyor etraf ama umrumda değil. Önerilerim: önce kan değerlerine baktır, sabahları aç karnına keçiboynuzu ya da karamürver özü yedir 1 tatlı kaşığı kadar, öğün aralarını uzun tut. Kahvaltı yapmadıysa arada meyve verme mesela, acısın, öğlen yemeğini yesin direkt. Ve koy önüne yemeğini. Bırak oynasın. Geç karşısına birlikte ye. Ceviz, muz, keçiboynuzu özü ve irmikle yatmasına yakın muhallebi yap cidden çok güzel kilo aldırıyor.