Pink50 Kizlarrrr merhaba biliyorum çoğunuz fazla kilolarinizdan şikayetcisiniz ama herkesin derdi başka malesef. Hamileliğinde 14 kilo aldim 15 kilo olarak 2 hafta icinde geri verdim hic memnun degilim kendimden yiyorum içiyorum fakat yaramıyor anasını satayim yaramiyorrr. (Emziriyorum bu arada istahim dahada bi açık ) 49 kiloyum 1.69 boyundayim. Sizden fikir almak istiyorum ama yiyecek öğün olarak degil çünki inanin neler neler yedim duzenli beslendim gece zaten yemeden yatmam cok yerim. Bana emziren annelerin kullanabileceği shake markalarindan verebilirmisiniz tabiki once arastiricam. Biraz nette gezindm ama bulamadim kolay saglikli kilo aldirici takviyeler simdiden teşekkür ediyorum. Not: doktora gitmistim daha önce vitamin degerlerim troidlerim hepsi normal…
Adarenn Pink50 doğal bir shake tarifi vereyim hemen 1 bardak süt 3 yemek kaşığı yulaf ezmesi 1 yemek kaşığı fındık ezmesi 2 yemek kaşığı tahin 2 yemek kaşığı pekmez 1 tane muz Blende et ve iç. Hem içeriğinde ne olduğu belli olmayan hazır shake göre daha doğal ve sağlıklı hemde süt yapar.
UraSsmom Pink50 bende 43 kilolarda olduğumu bilirim 49 kiloyken ohooo ne mutlu oluyordum. Bi dönem işten ayrıldım her gece noddles yiyordum ama zorla değil yani severek yiyordum başka şeyler de mesela ekmek arası patates kızartması gibi mantı makarna gibi yatmadan hemen önce. 56 kilo oldum öyle böyle. Çok iyiydim o zamanlar sonra evlendim 58 le hamile kaldım 72 ile doğum yaptım gitmiyor kilolar hala 68im ama gerçekten kim ne derse desin kilo almaya çalışmak daha zor, emziriyo olmasam diyetle verirdim sonuçta
Aynur30 Bende oyleyim😃😃43 kiloydum hamileligimin sonunda 61 kilo, bebegim 4 aylik ama daha ilk aydan hepsi gitti, emzirmiyorumda, 42 yim su an istahimda pek yok bende yardim istiyorumm ne yapim ishtahim acilsin kilo alayim
Melisa_c Zayıf olup kilo alamamanın nadıl bişey olduğunu cok iyi biliyorum. Kızlar herşeyi boşverin kilo almak için yemeyin ne zaman yediğiniz içtiğinizden zevk alırsanız o zaman kilo almaya bailıyorsunuz
Pink50 Melisa_c zaten bu hayatta ne olursa olsun birşeyin üstüne düştükçe olmaz ne zaman salıverdin hooop gelir bulur seni 😉😁
Pink50 UraSsmom kesinlikle daha zor çeken bilir gerçekten. Bu dediklerini bende yapicam. Birde bu noddles dedigin nedir hic duymadim
UraSsmom Pink50 Bu hazır makarnalar varya canım onun gibi makarneks duymuşsundur mesela markası noodles sadece
tugceo92 Pink50 acik ve net konusucam ama istersen dunyayi ye 1 kg dahi alamazsin yapin bu belli canim. Fazla takilma genetigin buysa zaten almazsin ugrasma kafani yorma boşuna. Kendimden biliyorum kendimden biliyorum derken ben asla kilo alıyım diye uğraşmadım ama iştahım çok açık sürekli biseyler yeme halindeyim yerimde baskasi olsa en az 80 kg olurdu. Ben kendimi bildim bileli 47 48. Bazen 47yim bazen 48im. Bu asla 50yi bulmadı. Benim sıkıntım yok valla yerimde olmak isteyen çok yiyip yiyip alamamak büyük nimet . Hatta kizimda bana çekmiş o da yapı olarak aynı ben. O yuzden bosa takilma canım keyfine bak napican 55 olsan napican yani?
Pink50 tugceo92 haklisin ama giysilerim yüzünden kafama takıyorum tam otursun uzerime istiyorum birazda psikolojik olarak etkilendim ne yalan söyleyeyim sende haklisin. Uzerine düştükçe zaten hic olmuyor
tugceo92 Pink50 cik takilma canim ya kendini uzersin oyle. Illa uzerine olan pantolonlar biseyler vardır. Ben buluyorum sartimsahsek yillardir bedenimi ezbere bildigim icin aldigim seyi goz karari cuk oluyor yani
Aynur30 Bende aynen yemekten zevk almiyorum resmen istahim yok ama hamileyken bqya zevk aliyordum yerken en guzel halim de o zamanlardi zaten :d