Balli_pastamm_ aynen canım malesef 😔 her transfere farklı ücret normal, her defasında embriyo cozunuyor her defasında işlem var. Bakım ücreti anlamsız geldi, 5 yıllık dondurma ücretini de ödedik. Bakım yapacakları bı durum da yok, embriyolar donmuş halde zaten. Acaba bu koronadan herkes etkilendi ya hastane de böyle bir kılıf mi uydurdu diye soralım dedik