Dkk Kızlar rota virüs aşısını 2.ay aşısı ile aynı gün mü yaptırsam , çok mu huzursuzlanır? Zor oluyor mu aşı?
baturalpim Dkk biz yaptirdik hic bi sorun olmadi doktorumuzda oyle onermisti zaten 4. Ayda da 2. Dozu yaptik. 3 ve 5. Aylarda da menenjit yaptirdik
Cerenece Dkk biz de yaptırdık. Aşı ağızdan veriliyor yani iğne değil. areş olmuştu ama verem den mi rotadan mı kaynaklı mı bilemiyorum?
Birgul Dkk hic bi sorun yasamadim canim yalnz bir hfta sonra falan kakasi biraz suluydu ve coktu o da rota virusun yan etkisiymis zaten
elizabeth GoGirl 2. Ay aşısından sonra çok zorlandım 1 hafta geçmedi huysuzluk. rota aşısından sonra da huysuzluk oldu mu sizin bebeğiniZde
ALPASLANINannesi Ve 5. Ayda yaptirdik damla seklinde zaten ama asilardan sonra bebeginde zorluk yasiyorsan ates vb gibi bilemedim ama biz bir yan etki gormedik rota asisindan
mavisimmm20 2ci ay aşısı bazı bebeklerde çok huzursuzluk yaratıyor benimki öyle oldu diye ben rotayı 3 cu ayda yaptiricam
Rkaraevli Dkk Canım 2.ay zaten 3 aşı var diye biz 3.ayda yaptırdık menenjit ve rotayı. Rota ağızdan alınıyor ama yine de içim rahat etmemişti benim. Siz bi doktorunuza danışın isterseniz, ona göre planlama yaparsınız.
Deletedmom297 Dkk 2. Ay asisiyla braber cocuga cok yuklenmeyi ben dogru bulmuyorum. 3 ası + rota cocuga agir gelir. Ben 3. Ve 5. Aylarda rotayi yaptirdim. Cok şükür bir sorun yasamadim.
Zeyzey2616 Dkk Benim hemşirem 3. ayda yaptı diger aşıyla birilikte ağır gelmesin diye bi sıkıntı yaşamadık çok şükür. Cok fazla yüklenmeyin cocuga bence nasılsa 3. ayda da yapılabiliyor
GoGirl elizabeth hayir hic olmadi bizde huysuzluk bence 2. Ay asisi neden olmustur cunku 2 ve 4 te bizde oyle olduk ayni asilar
Kocayanakannesi Dkk aynı gün yaptırdım, ateş oldu biraz. Diğer gün öğlene kadar sürdü. Halsizdi daha çok.