Dkk Kızlar bayramdan sonra hem ikinci ay aşımız Hemde kalça ultrasonumuz var. Ultrason zor oluyor mu ? İkisine aynı gün mü götüreyim yoksa bir gün arayla mı 🧐
gizemeylul @Dkk Ultrason çok basit sadece karnımıza nasıl bakıyorlarsa jeli sürüp bebeğin her 2 taraftan kalça bacak birleşim yerlerine bakıyorlar. Ası olarakda 3 tane oluyor bizim normal geçti aynı gün yatırabilirsin 😊
Birgul Dkk hastaneden taburcu olurken yapmislardi canim ama biz mersinde oturuyorz adanaya gitmek zorundasinz devlet boyle ongoruyo dediler.taburcu olurkenki isitme testinden gectgmiz icin adanaya gtme geregi hissetmedik acikcasi
Albayrakokur Dkk ben yapyrdım 1cisinde geçemedi 2 cisinde geçmişti uyuması gerekiyo yoksa yapmıyolag uyutup öyle yapılıyo
Dkk Birgul normalde bizdede yapıyorlardı fakat 5 gün yoğun bakımda kaldı ordan çıkarken de yapmadılar sanırım verdikleri kağıtta yazıyordu
Birgul Dkk bizde yedi gun kaldik canim cikista direk oraya yonlendirmislerdi ama.demekki degisiyor hastaneden hastaneye
bizimgofret Sdatrk 6. Hafta civarından itibaren 3. Aya kadar bir kere yapılıyor eger sorun yoksa tekrar yapılmıyor. Her hastane farkli zamanda cagiriyor bebisleri
Ecrinbzkrt Canım benımse haftaya ultrason kolaymıs ıkı bacaktan rontgen cekılıyormus ama aşılar 3tanemıymıs inş cok aglamaz sıkıntısız gecer oda bıze aynı anda verdı doktor randevuyu
gizemeylul @Sdatrk Bizim pandemi döneminde olduğu için sanırım doktor 2 aylık iken istedi. 3 aya kadar yapılıyormuş denildiği gibi sanırım.
Albayrakokur Dkk biz kalça ultrasnunu 1aylıkken yaptrdılar zor değil 5 dkka sürüyo aynı bize hamileyken ultrasonla baktığı gibi benimde 2 aybaşım 5 ağustostta ona bişey diyemicem
Ecrinbzkrt Albayrakokur valla cevrem bana 2bacak 1kol dedı canım öle oluyormus bakalım yınede gıdınce daha net öğrenırım kac tane olduğunu