Merhaba kizlar 8 ay 12günlük kızımdan göz yaşı akmiyor eski postlarda göz yaşı tıkanikligi falan cikiyor ama bizde öyle intihaplanma çapaklanma olmuyor gercekden aglamiyordur biseyler yaptirmak icin yalandan agliyordur dediler hep ama artik icime kuşku dusdu basina gelen varmı yardimci olun lütfen.