yagmurozgul Kızım 15 aylık. Doğdugundan beri biberon ve emzik asla emmedi her cesidini denememe ragmen hic emmedi. Surekli memede uyuyordu ve 15 aylik oldu malesef durum hala bu sekilde. Memede uyuyor. Mesela geçenlerde bi işim vardi anneme biraktim cok uykusu olmasina ragmen direnmiş ve uyumamış ben olmadigim icin. Ve gece en ufak kipirtida uyandiginda tekrar memeyle uykuya dalmak istiyor yani gece en az 2 defa uyaniyor. Benimde artik sutum cok cok az. Memeden kesmek istiyorum ama nasil yapacagimi bilmiyorum. Varmi bu konuda tecrubeliler ??? Nasil kesebilirim???
MiniKusum yagmurozgul erken bence, dr danışmalısın, kilo boy vs. Ona yetiyodur muhtemelen, sen yorulmuşsun sadece az daha sabır, 2 yaşı görsün, bu onun en doğal hakkı, cennet annelerin ayağı altında, kolay olmasa gerek😉
Oznur yagmurozgul 20 aylik ayni durumdayım tüm laflara rahmen kesmeyeceğim memeden. Sise gekince evet nirmal de bile zor ama emerek uyuyorsa yüz kat daha zor. Gece uyanırsa geri asla ama asla memesiz uyumaz . Ben kendi yapacağım azaltrak yapabilirsin. Basarirsan kesmeden once ufakta olsa kendi kendine uyumayı öğrensin yani kademe yap mesela karanlıkta emzir emzir sonra oyun oyma yatakta bem bi kaç kere yaptim oyle. Ki oda memesiz asla uyumaz biraz da kendi karar veriyor demekki. Bemim ki en fazla 2 kere kalkıyor mesela Gece kalkmaları tamamen bitse daha kolay olmaz mi ilk ilk uyurken emzirirsin mesela sonra gerek kalmaz baya kademe istiyor bu iş. Meme emme dişlerine oyle iyi geliyor ki insan kıyamıyor uzun oldu baya kendi postum gibi cunku ❤😊
Birminikkelebek yagmurozgul once uyku eğitimi ver gerekirse yardim al profesyonel onu halledersen daha kolay olur kademeli kesmeyi dene ayrica aglayacak yapacak bir sey yok alistigi bir durumu bırakmak zor ama memeyi kesersen hem daha guzel beslenir hem de gece uykusu daha uzun olur inan bırakınca anlayacaksin ben de o agladikca ağladım sanki sakiniyor isteyerek vermiyormusum gibi ama eb fazla 1 hafta sonrasi alışıyor surekli konus artık memede süt yok bardaktan iceceksin falan diye surekli ama konus
Duyguaslannn 18 aylık oğlum ve aynı durumdayım yani bunları yazarken bile öğle uykusuna suan memede uyutuyorum cok direndim bi hafta vermiycem diye ama dayanamıyorum aglamasına üzülüp veriyorum yani öyle böyle aglama değil çıldırıyordu. Oluruna bırakayım desem yani bana sıkıntı veriyor hava inanılmaz sıcak ikimizde ter içinde kalıyoruz nolucak bilmiyorum
yagmurozgul Duyguaslannn aynenn ya ve goguslerim inanilmaz derecede agriyor artik. Belim sirtim boynum… 😔 fena durumdayim. Vermedigimde oyle bi agliyorki bisey olucak diye korkuyorum😔 dayanmasi zor
Oznur yagmurozgul bende küt kalıcam artik bazen oyke sinirleniyorum ki bildigin emzik emiyor yemekte yemiyor bak bugun anne sutu ile bitirdi gunu sen dusun😔
yagmurozgul MiniKusum eğer onu besleyecek bir sutum olsaydi zaten seve seve emzirirdim bu kadar sabredip kalanina sabretmemek tuhaf olurdu . ama damla damla gelen süt için uykusuu kalitesizlesiyor banada onada eziyet oluyor.Yani yarar degil zarar oluyor daha cok. Bu yuzden biraktirmak istiyorum bu ay doktorumuzlada gorusecegim.
tepetaklak3 yagmurozgul aynen benimde sütüm yetmiyor ve yemek yememeye de başlamıştı ve gece uykuları berbattı şöyle deyim içim geçince uyanıyor devamlı meme de uyuyordu ben salça sürdüm çok pişmanım konuşarak beni anlamayacağı için 15 aylık ve sürerken bi deneyim dedim öyle olacağını hiç tahmin etmedim bir daha asla ağzına almadı ama çok pişman oldum tekrar vermeye çalıştım zorladım ama nafile asla emmedi ama sabahlara kadar ağladı günlerce ve 2.haftamızdayız yemesi düzeldi uykusu eskiye oranla kat kat iyi başta vicdan azabı çektim sütten kestim diye ama sütüm asla yetmiyordu ve yemekte yemeyince mecbur kaldım uykuya katlanıyordum ama yemek olayı da olunca malesef
Buglemsayarlioglu Ayni konu icin ben de yazacaktim tam. Kizim 21 aylik ve kadameli olarak azaltma yolunu sectim. Su an sadece uyuyacagi zaman emiyor. Yani gunduz sadece 1 defa ya da bazen 2 oluyor. Gece de 2 3 sefer uyaniyor. Dis sıkıntısı oldugu zaman cok istiyor. Ama bundan sonrasini nasil bitirecegim bilmiyorum ben de. Uykuya gecerken ce gece nasil bitecek bilmiyorum. Birden bire birakip onu cok aglatmak da istemiyorum. Gece kalktiginda bazen su verip tekrar uyumasini sagliyorum ama bazen de kanmıyor suya illa meme istiyor. Nasil tamamen bitirebiliriz?
yagmurozgul Oznur evet kademe istiyor kesinlikle 2yasina kadar kestim kestim, 2 yasindan sonra kesmek cokk zor… bu ay doktorumuzla gorusup bu meseleye artik bi el atacagim.. 🙂
yagmurozgul tepetaklak3 benimkisi yemek yiyor suanda ama uykusu geldigi gibi meme istiyor vermeyince sinir krizleri geciriyor. Kademeli olarak azaltip bitirmeyi dusunuyorm. Bu salca surmelere falan henuz cesaret edemiyorum😂😂
yagmurozgul Birminikkelebek geceleri uyandiginda dedim kac kere meme uyuyor sende uyu falan ama sabahlara kadar agladi bende aglayinca veriyormus gibi olmamak icin direndim. En sonunda esim salincakta sallayarak uyuttu. Desteksiz kesinlikle dalamiyor. 😑
tepetaklak3 yagmurozgul etme canım ben öylesine tiksinmez sandım kademeli yap yiyorsa benim ki aç geçiyordu benim yaptığım yanlış ama bilerek yapmadım
yagmurozgul tepetaklak3 olsun annelerimizde bizi o sekilde kesmis memeden, bi sekilde olucak bakalim bizimkide😂