elifiii Sonnsun vücudumuz d vitamini sentezleyemediği için d vitaminine devam ediliyor, erişkin bizlerin bile ( özellikle türk ırkı) günlük doz olarak d vitamini kullanmamız gerekli. 20 aylık kullanıyoruz.
GoGirl 1 yasina kadar kesin sonrasinda da tahlil yaptirip kullanilabilir doktor kontrolunde 5 yasinda oglum var onada tahlil yaptirip doktor kontrolunde veriyoruz cunku fazlasi da zarar
Tuba Sonnsun 1 yaşına kadar her gün vermemi önerdi doktorumuz sonrada yazın gerekmiyor ama sonbahara doğru geri başla demişti😊