DefneDuru33 7 aylık ikiz bebeklerim dillerinin üstü bembeyaz olmuş bayramdan dolayı doktora da götüremedik doktorla telefonda konuştuğumuzda pamukçuk olmuştur dedi mikostatin kullanmamızı söyledi ama pamukçuk 7. Ayda da olabiliyormu daha önce başına gelen oldumu bide nasıl geçirebilirim bu ilaç dışında çünkü ikiside çok huysuz çok ağlıyorlar 😕😕
Gzdzeynep DefneDuru33 ay oluyor 9. Ayda geldi başıma 🤦🏻♀️ Karbonatlı suyla geçirdik. Bize doktorumuz emzikten olmuştur dedi sterilizasyonuna daha da dikkat ettik ondan sonra bi de emziriyorsan meme ucuna da bulaşıyor
Ikizannesi2020 DefneDuru33 çok geçmiş olsun canım benim ikizlerimde bugün 7 aylık oldu başımıza hiç gelmedi ama gelirse diye karbonat önermişlerdi bi dene istersen
Ayseee27 Bizde 3 aylığız her mamadan sonra oluyır temizliyorum damladan da yaptım hep aynı fazla temizlenmiyor. İnt de candi pak sprey okudum ama daha denemedim. Bende bi çözüm arıyorum. Midesi bulanıuor çocğn temizlerken , o damlayla falan..
Nhlefeyigit Karbonatlı su ile gazlı bezle temizleyip sonra o ilaçla tekrar gazlı bezle sildim kısa sürede bitti
Mom263 Mikostatin hic bi ise yaramadi karbinatli su gecici temizliyo meme basinida temizledigim halde biz bitiremedik 3 haftadir devam yanaklara kadar gecti masil cozucez bilemiyorum
DefneDuru33 Mom263 ilerleyince yanaklarada mı atıyor bizim şimdi dilin üstü tamamen bembeyaz olmuş ve hiç susmadan ağlıyorlar mama yemiyorlar bişey yedikler zaman çok ağlıyorlar
Mom263 DefneDuru33 aynen yanaklara geciyor 1 ay olacak ben cozemedim miskostatin ise yaramadi karbonatta ordan aldi oraya mi caldi olacagi mi vardi bilmiyorum yanaklarda da var. Gogsumude hep yikarim ama bitiremedim ben bembeyaz kaldi agzi baska bisi de onermiyorlar caresiz kaldim.
Newmom2020 Doğduktan 10 gün sonra başladı 5,5 aylık olduk hala devam ediyor emzik biberon hiç almadı zaten hem meme başımı hem onun ağzını siliyorum ama bir bitmedi kör olmayasıca 😂
DefneDuru33 Newmom2020 bnde hem göğüs ucunu hemde ağızlarını siliyorum baya azaldı karbonat iyi geldi