Pozitifmom biz başlamıştık. Ek gıdaya başlamak demek çocuğu ek gıda ile doyurmak demek değildir sadece tattırıyoruz ara öğünlerde. Eskisi gibi anne sütü ya da devam sütü ile doyuyor yani. Biz 4 ay ortasına doğru elma armut püresi ile tattırmaya başlamıştık daha sonra sebze püreleri altı ay civarı yoğurt 8 ay civarı kıyma tavuk suyu vs diye devam ettik şu a 9 ayı geçti hiç sıkıntı yaşamadık.tabi dr umuz ile başlamıştık herşeyi o yönlendirdi ne yemesi gerektiğini.