[silindi] Bebeğim 18 günlük gazını çıkartırken veya kakasını yaparken çok zorlanıyor kendini çok sıkıyor. Üzülüyorum birşey yapamıyorum diye. Sırtını sıvazlıyorum pıt pıt yapıyorum yok. Var mı bilgisi olan ya 😔
Aynur30 [silindi] bizimkide oyleydi, şimdi 4 aylik gazini ragat cikariyor ama kakasini yaparken epey zorlaniyor kipkirmizi ikinarak cikariyor, mamami veriyorsuniz mememi?