Ozge44 Buglemcim20 bebeğim 14 aylık olmak üzere. Büyür mü acaba diyordum. Geçer mi bu gaz sancısı. İnanın geçecek üzmeyin kendinizi. Allah yardımcınız olsun 💕
Alpgmz Deletedmom419 ben bebeğime kullaniyorum.ama bunu bana doktor verdi .boyle bi etkisi varsa bize neden kullandiriyorlar bu ilaci cok moralim bozuldu.1.5 aydir hergub kullaniyoruz rahat ettik sayesinde
Buglemcim20 Melll hepsini içtim sabah rezeneyle başlıyorum gün içinde papatya ıhlamur ve akşam kimyon ile bitiriyorum 😆