Rrabis12 bebeğim 5 ay 12 günlük.sleepy,prima,molfiks,evy baby tecrübe ettim.molfiks den memnun kaldım.hem yumuşak dokusu var hemde kuru kalıyor işediği zaman.evy baby daha naylonumsu iç yüzeyi.altını açınca mahrem bölgesi nemli oluyordu.ama asla sızdırma,pişik yapmadı.sleepy inanılmaz kalın bi bez (molfiks,prima,evy baby ye nazaran)ayrıca iç lastikler çok sıkı .iz yapıyor.zaten öteki bezlerle karşılaştırdım kalıbı küçük (aynı numara,kilo aralığı olsa da öyle)prima iğrenç bir kokusu var .o parfümlü kokusu kaka veya çiş yapıldı mı katlanılmaz oluyor.ayrıca sleepy ve prima sızdırma da yaptı bizde.molfikse devam yani..