Bebus Kızlar merhaba bebeğim 17 günlük süt artı mama veriyorum ama mama onu kabız yapıyo sanırım . Aptamil kullanıyorum. Memenun kaldığınız sindirim i kolay mama varmı
Denizanasi2403 Bebus hipp combiotic candır ♥️ yinede bir dr unuza danışın derim sık mama değişikliği de iyi değil çünkü belki daha farkli bir önerisi olabilir
oz_lem Bebus hip kullan aptamil kabız yapıyor ilk 3ay sonra tekrar aptamil kullanırsın hip güzeldir içimi yada holle kullan organik ve güzeldir
Bebus Mervemehmet Denizanasi2403 Erkek_annesi11 oz_lem Ssultannn Ruyaalya gsincar Blz01 kızlar önerileriniz için çok teşekkür ederim 😘 büyük çoğunluğnuz hipp demiş ama hipp in hangisini alayım bebeğim daha 17 günlük sindirimi kolay olan hangisi ?
Ruyaalya Bebus kesinlikle evolvia kabız yapmiyo 5 gündür kullanıyorum mamayı verdikten sonra 2 çay kaşığı kadar kaynamış ılımış su veriyorum.
gsincar 1 hafta hipp kullandım bebeğim kabızlıktan dolayı geceleri inliyordu. Sonra keçi sütüne geçtim çok şükür günde bir kez yapıyor. Golden goat kesinlikle öneririm hipp ten daha organik en azından
Mervemehmet Ayseee27 aşırı kusması huzursuzlugu vardı test flan yapıldı şuan 18 ayligiz süt alerjmz geçmişti yer fıstığı alerjmz başladı kontrol e de gidemedik tekrar ortalık böyle olunca
Blz01 Bebus lütfen aptamil kullanmayın berbat aşırı kıvamlı kokusu ağır kötü 🤦♀️2 gün kullandım pişmanım.smilac deneyin
oz_lem Bebus Bebus hip markası kalitelidir korkma kabız oldugu zaman mamasına bir damla zeytinyagı damlat korkmayın ve masaj en önemlisi duş masaj müzik