F_NUR_K-S Ya ağrısı sızısı hiç yok ıkınma durumu da yok gqyet memnun halinden ☺️ ama en son pazartesi yaptı ve az da yapmıştı bu hafta başı bugün tam 7. Gün 🙁 bi kararsızım dr.a gitmemiz gerekir mi, biraz daha beklemeli miyim?? (Bebeğim 2 ay 13 günlük)
Mutlupapatya F_NUR_K-S bizimkide 5 günde bir yapıyo doktor normal dedi 8_9 güne kadar mama +meme ile besleniyo ilk yapmadığında karnı çok şişti çok ağlıyodu doktor lavman yaptı o yüzden. Şimdi 4-5 günde bir yapıyor kendisi ama yapana kadar da çok ağlıyor
ppzeynep F_NUR_K-S Meme reddimiz 2 buçuk aylıkken başladı. 3 buçuk ay sürdü. Bu süreçte kucakta hoplata zıplata emzirdim. Şimdi normal emiyor. Hiç bitmeyecek sanmaya başlamıştım, bitti çok şükür. Mukuslu kaka da vardı. Acaba alerji mi diye de düşündüm o zamanlar ama şimdi ek gıda olarak alerjik olabilecek şeyleri yiyor çok şükür.
F_NUR_K-S Mutlupapatya Anladım ilk defa böyle oldu normalde gün aşırı yapardı, ağlama sızlama yok ve gazda çıkarıyor çok şükür, olmadı 10 gün sonunda dr.a götürürm artık