Hafsamm hiç kullanmadım ben canım bilmiyorum
bi kez kızım 2 gün kaka yapmadı, zaten doktor kontrolü vardı o zaman sormuştum
anne sütü aldığı için 10 güne kadar yapmasa sorun değil demişti. Yapıncada eğer sıvı normal yaptıysa gene sorun yok ama eğer katı parça parça yaparsa o zaman müdahale etmek gerekir dedi. Fitil ve uyarmayı bağırsaklar alışkanlık yapar diye önermedi. Onsuz yapmaz diye. Ki bebeklerde oluyomuş böyle dönem dönem. Bence doktoruna sor, ona sormadan çocuğa hiç bir şey kullanma. Burda hepimiz kendi çocuğumuza iyi geleni yazıyoruz. Bize iyi gelen seninkine gelmez bir şey olur. En iyisi kendi doktorun