alchn tam altın dediğim çeyreğin dört katı değil farklı bir altın bu. Ata altın da diyorlar kuyumcuya ata altın derseniz bilirler çeciksiz daha kalın eskinin sikkelerine benziyor. Bizim kuyumcu akrabamız var en az zararın bu altında olduğunu söyledi ki gerçekten de öyle bence, bilezik çok mantıksız olur