Mother_
Doktorumuz bir aydan sonra geceleri uyandırmaya gerek yok dedi, kızım üç aylık. Ben yine de dayanamayıp gece uyandırmadan bir kere besleyip hemen geri yatırıyorum: son kontrolünde kilosu gayet iyi çıktı. Doktorumuz ne yapıyorsanız aynen devam dedi, biz bir kereye devam ediyoruz. Arada benim uyanamadığım oluyor, o zaman da biraz erkence uyandırıyorum. Havalar sıcak, susar diye düşündüğüm için.