Alpaslaninannesii kizlar cok korktum 3 haftalik bevegim rmerken bogaziba süt kacti hemen kaldrdm ama nefesi kesildi birden bayildi bir jac dk sonra kendine geldi cok korktummm emerken hep bogazina kaciyor süt ama hic böyle kötz olmamistiii artk emzirmeye korkuyorum 😥😥😥
Elalis Alpaslaninannesii bendede olmustu ama tabı bayılmadı arastırdıgımda süt fazlaysa bi anca emdiginden soluk borusuna kacıyormus buyuzden emzirmeden biraz sagmak gerekırmıs 🤒 cok gecmıs olsun umarım basınıza tekrar gelmez😕
Erkek_annesi11 Alpaslaninannesii bence doktora sor yada aile Hekimindeki ebe ye bayılması sanki normal değil
anne15 Alpaslaninannesii sütün tazyikliyse ondan tıkanmıstır önden elle sağ ve arkana yaslanarak emzir tazyikli hızlı ve fıskırarak akıyosa yetişemiyodur emmeye tıkanıyodur
Mira25 Tazyiklidir sütünüz o anda o yüzden boşulmuştur yanına yatarak emzirin bende yatarak emziriyorum hiç boğulma olmuyor geçmiş olsun üzülmeyin
YDE Alpaslaninannesii böyle birşey olduğunda bebeğinizi dizinize yan yatırıp sırtına hafifçe vurun geçmezse yüz üstü yatırıp sırtına vurmaya devam edin. Birde sütünüz tazyikli geliyor demek ki emmeden önce 2-3 dakika sağım yapıp emzirin bu sorunu yaşamazsınız. Birde bebeğinizin bayılıp kendine geldiğini muhakkak doktoruna anlatın bana normal gelmedi.
Newmom2020 Bir daha olursa bebeğinizi 60 derece aşağı çevirip poposunu sıkın, suratına vurmak boğazına kaçan şeylerde işe yaramıyormuş, bize ilk yardım dersinde öyle anlatmışlardı ebeler, bir de arkadaşlar demiş zaten önce biraz sağıp öyle emzirin geçmiş olsun
Minikkusumm Ah ah bende neler çektim surekli tikaniyodu bebeğim ama.bayilma hic olması kafasini coo yatirma emzirirken hafif yukari baksin ve tıklandığında önce yan cevir aksinda süt varsa aksin sonra yüzüstü dizine doğru çevir hafifçe vur düzelir 3 aydan sonra geçti bizimki ara sıra oluyor tabi ama bebekler büyüdükçe emme refleksleri oturuyor ben cok korkuyodum biberonla veriyodum ben sütümü neler çektim allah bilir
Alpaslaninannesii Minikkusumm aynen canim ya hele sun sok oldum bide bayilir gibi oldu hic böyle bisey gelmemisdi basima
T-1234 Tazyikli sütte oluyor bebeği emzirirken başını biraz yüksekte tutarak emzir bebeğin boğazına süt kaçırmayı hangi sırada yapıyor ona bir bak benimki genellikle memede uyurken ağzında süt biriktiriyordu onuda yutmayı unutuyordu bende tam uyuyacagı sırada memede ayırıyodum o zaman kaçması bitti
meryembetul Alpaslaninannesii bi elini gogsune c seklinde tutarak emzir kshverengiti komple koy ağzına… bas parmak yukarda 4 parmk gogsun altina koy huzli yutkunama yaparsa ordan cok hafif bastır sutun tazitli glmez bebeğinde boğazına kacmaz… Bide sana baygın gibi geliyo kafayi dengede tutamadığı için… Korkma direk dik tut ve sirtini haff sivazla… Soguk kanli olmaya calis yani zor ama mecburuz annryiz biz…
Ereneren Alpaslaninannesii yüzüne üfle canım, bazen öyle oluyor, bebekler bilmedikleri için ayarlayamiyorlar
Iclalgoleli Alpaslaninannesii geçenlerde okudum ben de daha 40 günlük anneyim . Çok gelirse süt boğazına kaçarmış onun için önden biraz sağmanız gerekiyormuş
elif5151 Alpaslaninannesii genzıne kaçında sırtına vur yavaştan bide ıkı kasının ortasını masaj yap geçer öyle kaldırıp bşy yapmazsan bayılır ama sakıncalı bence doktora söyle cnm
Serap02 Alpaslaninannesii bayilmasi iyi değil dr.goturun lutfen peki bayildigi esnada nefes aldım önemli olan o yoksa nefessizmi kaldı