Aysegul24052020 Emziren anneler vitamin olarak ne kullanıyorsunuz iki gündür geçmeyen el ayak uyuşuklugum var vitamin eksikliğinden olabilir die ilaç mı alsam dedim bu konuyu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi
paputmoms Aysegul24052020 ben günde bi kaşık pekmez içiyorum ayrıca vegaferon ve mono-t d vitamini kullanıyorum sağlık ocağından verdiler bunları
BaharBebek34 Aysegul24052020 kalsiyum, d vitaminini ve pregnacare folik asitli multi vitamin kullanıyorum. D vitamini iki gün aksatsam ağrılarım hemen başlıyor😬
Rkaraevli Ben 2 ay kullandım sonra bıraktım demir ilacı kullanıyordum sadece. Kendimi sağlıklı hissediyorum aslında ama yine de bebeğimin bir sonraki kontrolünde kan değerlerime baktırmak istiyorum. İhmal etmemek lazım sanırım.