İyi günler hanımlar bebeğim 9aylık ve kulagı akmıyo surekli peltek peltek tutuyo icine bende onu alıyorum cımbızla çekiyorum hafif hafif geliyo kendisi ama 1ay gecmeden bi birisi doluyo bi birisi dışında hic bir şekilde akmıyo keşke buraya resim koyma imkanı olsaydı görürdünüz sok olurdunuz acaba sizinde böyle oluyomuydu ben ışıkla bakıyorum kızımın kulana Zaten öne gelmiş şekilde duruyo ben cekip alıyorum sence dogrumu yurtdışındayım herseye normal diyolar türkiyeye varınca hemen doktora gidecem