Merhaba hanimlar bebegim 9aylik bu zamana kadar kulanda hep pisligi cimbizla cekip aliyorum kula akmiyo ve kizimin Eli kulandan hic gitmiyo kulaklarina bi bakiyorum icinde kalip tutmus sekilde pislik oluyo bende onu yavasca cekiyorum oda uzunca cikip geliyo ben korkuyorum acaba normalmi yurtdisinda yasiyorum turkiyeye varinca insallah doktora gidecem ama acaba sizinde basiniza gelen oldumu akmiyo ic icine birikiyo 
)