Bebeğim 22 günlük, 15 günlükten itibaren gaz sancıları başladı. Kakasını çok zor ıkınarak ağlayarak yapıyor, emerken sancı gelince kendini ağlayarak geri atıyor beslenemiyor 😞karnına bacaklarına dokundurtmuyor karnı taş gibi gaz masajı yapmama da izin vermiyor. Çevremdekiler Nurse Harveys Önerdi ama ben dr a danışmadan kullanmak istemedim Salı günü kontrole götürecektim ama gittikçe daha kötü oluyor çok acı çekiyor bekleyemeyeceğim. 21 günlük bebek için bi sıkıntı olur mu damla mı şurup mu kullanmalıyım?