EceSultan 31 Ağustos’ta sezeryanla Doğum yaptım 40 gün lohusa kanamam sürdü oğlum 4 aylık oldu hala tık yok.
Bus_ra_ 26 agustosta doğum yaptım 40im çoktı 15 gün sonra adet oldum o gün bugündür de düzenli 16.si dedin mi adet günüm gelio 🤨 iyi bişi mi kötü bişi bi bilemedim tabi
busrasahinn EceSultan 1 Ekim'de doğum yaptım 45. Gün adet oldum 15 Kasım 15 Aralık düzenli gidiyo şimdilik bakalım ocakta da aynı olacakmi
Alparslanselin Doğumdsn Sonra 48 gün kanama oldum 5 gün temizdm sonra hemen adet oldum. 2 Gün sonrada bitiyorum, 2 aylık oluyoruz benim kadar erken n olan varmı bilmiyorum ama 🙄