Merhaba arkadaşlar
adetim biteli 15 gün oluyor bu 1-2 gündür akıntım oluyor 3 gün ise kahverengiye döndü böyle adet olur gibi neyden kaynaklı 😔 arada kaşıntı oluyor inşallah gebelik değildir eşimle yeterince yıprattık birbirimizi şuanlık istemiyorum 😔