alanya07 11 aylık bebeğimde hapşırık burun akıntısı ve 37.5 ateş var calpol verdim. Ilık duş aldırdım. Paniklemezdim nedense panikledim ilk defa olunca. Öneriniz var mı acaba
esmerayes alanya07 u siralar bebeklerde salgin var sanirim.herkesde ayni sikayet panik yapma benim oglumda oldu gecen 40a kadar cikti atesi bogazi falan sisti 3 gun 4 saat arayla calpol dolven ver
esmerayes alanya07 eger atesi 3 gunden uzun surerse git bi doktora belki antibiyotik kullanmasi gerekebilir