Meryemsmom Merhaba sezaryen doğum yaptım 4 ay olacak ama çatı ağrım tekrar başladı anlamıyorum normal doğum da yapmadım doğumdan sonra geçmişti ama şimdi tekrarlamaya başladı başına böyle bişey gelen varmı
Deletedmom_69 Meryemsmom çatı ağrısı nedir ki 🥴 ben de sezeryan yaptım ama. Dediğiniz gibi bi şey yaşamadım
GirayinAslisi Meryemsmom canım bende genelde regl zmanlari oluyor bildiğin kemiklerim de agri oluyor ve dogumdan sonra başladı lohusaligimda da vardi 10 ay oldu hala regl zamanlarımda agri olur normal doğum yaptım
egoztrk Meryemsmom merhabalar, sezaryan doğum yapalı 7 ay oldu. 2 gündür çatı ağrısı yaşıyorum. Henüz regl olmadım. Acaba regl olcagım için mi ağrıyor bilmiyorum. Sizin ağrılarınız geçtimi merak ettim, ya da doktora gittiniz mi?
Meryemsmom Deletedmom_69 genelde hamilelikte olan bişey rahim kemiklerinde ağrı oluyor doğum yaklaştıkça
Meryemsmom GirayinAslisi benim doğumdan sonra geçmişti ama şuan adım bile atamıyorum gerçekten çok kötüyüm
GirayinAslisi Meryemsmom bi, doktora görün istersen de rahimle alakalı bi şeydir belki yine doğumla alakali, yani. Zaten kadın doğum, yapınca tüm aksan bi, oynuyor ir yerinden
Meryemsmom egoztrk Evet canım gittim önce kadın doğuma gittim kist falan alabilir diye sonra fizik tedavi ye gittim Mr çekildim Pelvik kemiğimde Kemik iliĞi ödemi olmuş Hala çok ağrıyor hareket ettikçe istirahat dedi ama bebekleri ne kadar mümkün ilaç da veremiyor emzirdiğim için Buz koy dedi
egoztrk Meryemsmom anladım çok geçmiş olsun. Bende hala emziriyorum. O zaman doktora gidene kadar buz deniyim. Teşekkürler☺️