Deletedmom348 Bakım önerisi olarak burda bir arkadaş önermişti. Başladım cildimden bakıma. Doğumdan sonra hafif lekelenme başladı yüzümde. 3 gündür başladım. Hayırlısı bakalım🌿
Deletedmom328 Deletedmom348 Ben tamamına kullanmıyorum ama sivilce nadir çıkar çıktıgı zaman üstüne sürüyorum biraz kurutma özelliği var 🙈
pitircik2019 Deletedmom348 canım bio oil yağ kullanmanı öneririm düzenli kullanırsan faydasını görürsün. Benim bakım rutinim de var bir tanr leke vardı o da gitti , çillerim de açıldı iyice ☺️ sudocrem de yumuşaklık veriyor bence farklı bir etki görmedim
ebz09 Deletedmom348 ben bekarken sivilcelerimde ve lekelerinde kullandim gozle gorulur sonuc elde ettim kesin kullanin ama fazla abartmadan kullanin yani cok surmeyin asiri yagli sivilcelenmeyede sebep olmasin ayni zamanda cildin yag dengesini bozmus olursunuz 😂
Deletedmom348 ebz09 çok yoğun olduğu için bir türlü miktarı ayarlayamıyorum hortlak gibi oldum yine. Kızım dün korktu biraz şimdi aynada gördüm kendimi haklı yavrum 😐
ebz09 Deletedmom348 ilk aldigimda aynisini yapmistim asiri kivamli oldugundan cildimden arindiramamistim 😂 bolgesel.uygulayin siz
Deletedmom328 Deletedmom348 evet kurutuyor , ben yüzüme birtek kolajen serum kullanıyorum 🙃 cildimi canlandırıyor resmen 💕
Deletedmom348 ebz09 Yani inşallah kullanırım düzenli de bitiririm 😂 İstikrarlı olmak istiyorum bu kremde.