Kızlar oğlum 10,5 aylık apart kiralayıp termale gittik evde özel havuz vardı havuza eşim oğlum ve ben girdik sadece ve o günden beri çocuğum alerji oldu gözler şişti kıpkırmızı sürekli elleri gözünde gözleri şıp şıp akıyor acile gittik damla verdi termal su bebekler için çok zararlıymış gidecek olan gitmeyi düşünen varsa uyarmak istedim biz çok üzgünüz çocuğum ne yiyo ne uyuyor düzeni mahvoldu 😢