Nurbeyaz bunu doktor güvencesiyle alakası yok aslında. İlk 6 ay sadece anne sütü deniliyor burası doğru en güvenilir besin kaynagı memeden gelen anne sütü. Su ise 6. ayın altındakiler için risk, kaynatılmış ılıtılmış vermez musluk suyu verir, başka birşey verir diye detaylandırmadan kestrip atılıyor sadece anne sütü deniliyor🤦♀️çok sıcak yaz günlerinde bebekte ağız kuruluğu, bıngıldagın çökük durması gibi durumlarda mutlaka kaynatılmış ılıtılmış su verilmeli. Emziren anne de mutlaka su miktarını arttırmalı ve bebeğini sıcakta daha sık emzirmeli ( sadece acıkması değil su ihtiyacı yönünden yazın 2-3 saat yerine saatte bir emzirilebilinir)