Erenarden1 Kızlar sizde de böyle bir durum var bir göğsüm diğer göğsümün nerdeyse üç katı özellikle son iki ayda böyle oldu süttrn kaynaklı mı yoksa doktora gitmeli miyim
meryemmirasmombuse Erenarden1 benimde öyle biri diğerinin yarısı gibi nerdeyse🤦🏻♀️ Genelde hep büyük olanı emdi 1.5 yasında su son bir kaç gündür de küçük olanı hiç almıyor onu emmek istemiyor kapatıyor kendi diğerini istiyor
paputmoms Erenarden1 canım emzirmeden dolayı bi sağ ver bi sol ver ve en son hangisini verdiğini unutma gerekirse telefona not al
paputmoms Erenarden1 emzirdikçe sütün artar düzelir ben ikisine de zorla da olsa alıştırdım küçük olanla daha sık emzir düzelene kadar canım
kdrcnbln Benim de aynı sol göğsümü ne yaptıysam sevdiremedim hep sağı emdiği için sağ büyük sol baya küçük ☺️💁🏻♀️
Erenarden1 kdrcnbln ya şöyle bir durum var bizimde iki ay falan soo göğsümü emmekte zorlandı istemedi çünkü içine göçüktü sonradan çıktı ama o zaman böyle bir durumu yoktu ikisini de emmeye başladı ama bu iki aydır birinçok büyüdü oğlum on aylıkm
kdrcnbln Erenarden1 diğer göğüs daha fazla süt üretiyordur canım bence korkulacak bişey değil ama yine de rahat değilse için doktoruna danışabilirsiniz 🌸
Erenarden1 kdrcnbln ben hep sütten demiştim kendi kendime canım bu şekilde birisi kanser olduğunu öğrenmiş az önce eltimler söyledi bende burda danışmak istedim
Jeida Benim de sol büyük sağ onun yarısı kadar :( zorla da olsa, şekilden şekile girerek sağ göğsümü emdiriyorum bir şekilde ama süt artmıyo malesef
Erenarden1 Jeida bende aynı şekilde ama sol göğsümde sütüm çok az bazen olmuyor geri gelmesi için uğraşıyoru geri geliyor gidiyor baya uğraşıyorum ama sağ daki gibi süt asla olmuyor
Erenarden1 paputmoms artmıyor malesef emzirme yanında sağımda yapıyorum ben ama olmuyor zaten çıkan sğtüm de çok az
paputmoms Erenarden1 Bol soğanlı bulgur ye canım çok süt yapıyor şehriye çorbası iç o da süt yapıyor kısır süt yapar bunlar hep
paputmoms Erenarden1 bol su içmeyi ihmal etme sakın sağlıklı süt suyla olur su süt yapar çokça iç ki hem senin ihtiyacını karşılar hem de daha çok sit yapar malum hava sıcak